Želim vas maziti danas: čarobne priče jednostavne porodične ljubavi

Anonim

Psiholozi kažu da je kod djece koja su odrasla primjere izričitog, sasvim financijski provedena ljubavlju (bilo da je utjelovljenje predstavljenih minđuša ili dirljivih slova) manje vjerovatno da će patiti u nezdrave odnose sa supružnikom u odrasloj dobi. Zamolili smo naše čitatelje i čitatelje koji imaju sreću da gledaju pune ljubavne akcije između mama-tata i baka i djedova, podijele, kako je izgledalo.

Možda imamo nešto za učenje - tada ćemo poslati dobar primjer našoj djeci.

Balo1

Car, kraljica i tsarevna

Tata je pripremao "kraljevski doručak" (ovo ih je tako zvao), dok sam spavao sa majkom. Svaki dan. Sam je prekrivao šale-boom, probudimo se kao dvije princeze, već na svim gotovim. I nakon doručka, zahvalili smo nam na kompaniji.

Riba

Kad je moja majka trudna sa mnom, bliže porođaju, nekako je željela pivo i sušenu ribu. Potrebno je za pan, obično nije mogla tolerirati pivo. I prije nego što su postojali takvi šatori s pivom i njima skretanje svih lokalnih alkaša. Bilo je potrebno poći sa svojim Tarom, a tata nije znao. I tako se srušio u ovaj red s vriskom koji je hitno trebao pivo za svoju ženu! Muškarci su ga poslali, nisu hteli da se prestane ... ali kad su se shvatili, tada je pronađen spremnik za pivo, a riba je predstavljena.

Mama, onda se sjetio svega, sa kakvom je zadovoljstvo vidjelo ovo pivo i kao riba je samostana: "Kako sam pojela ovu poslušnost - i bilo je tako ukusno."

Tri parova

Moj otac ujutro u nedjelju bacao je svjetlo ni zoru i trčao na bazar. Dobio je teške torbe sa najsviježim i zrelim povrćem i voćem, pekom u pećnici, presjeći ogromnu posudu za salatu (napunjena kupusom sa saurom zimi u zimi sam probudio majku i ja. Bio je to kasni nedjevski doručak "za djevojke", bila je sreća.

U kući pape imao je mjesto za stolom, omiljenu vilicu, omiljeni tanjur. Mama ga je uvijek pametno zamijenila tačno. Viljuškar, usput, još uvijek se i dalje još uvijek čuva, ona se ispostavila da je voljen i njen unuk, a bake i bake su imali djeda i prepusti se.

Uvek su bili pokloni jedni drugima. Tata 81, mama 73. Svakako će joj dati cvijeće svim praznicima i na godišnjicu vjenčanja. Mama ima teški artritis, ne odlazi bez tate, tako prije praznika, čekajući da tata puši, zove me i "naređuje" bocu rakije ili nešto drugo. Jer mora postojati iznenađenje.

Neočekivano putovanje u bioskop ili pozorište je i iz mog djetinjstva. Idite na odmor automobilom, na stazi, idite na neku vrstu izlaza (u selima je bilo bolje opskrbe) i uvjeriti jedni druge da kupuju. Da bi mama ne mogla biti parfem, a tata je nužno - ta košulja.

I uopšte negdje i nastavlja se. Pa, samo bez planinarenja do bazara - nema snage. Ali kako se brinu jedni o drugima. I kao tata u bilo kojem kafiću, za bilo koji događaj, a u bilo kojim gostima ne zaboravite da uzme kauč jastuk, jer je samo njena mama ugodna.

Balo2.

Djed i baka - mamina mama i očuha. Pa, prvo i glavno, očuh je obožavao moju majku. Mislim da ne postoji vjerni način za srce žene. I u najtežim i oskudnim vremenima iz zemlje, čokoladni bomboni su minirani. Baka je bila vrlo asketska, može se, čini se, bez svega, ali slatka je bila njena slabost. A djed nije znao prepreke. A on je bio modni dizajner i obukao ga je zapanjujućim ukusom i elegancijom.

Bio je Židov, baka, pravoslavna. U Uskrs je djed obojen jajima - zadivljen je oslikao. U židovskim praznicima baka je složila ribu, učinila medene prostirke i štrudlu, općenito, cijeli repertoar dobre jevrejske kuće i sakupio porodicu - tatin odmor.

Roditelji papina. Porodica je patrijarhalnija, židovska, takva vrsta bez puno sublimacije. Baka je bila bolna, potpuna, imala je problema sa srcem. Djed je bio sveti popodne, razbio je popodne. I tako da joj se nicketo ne smeta u ovom trenutku.

Baka i djed obojica su pripremljeni, zamijenili su jedni druge na štednjaku. Ali samo je znala kuhati zadivljujuće, jantarne džemat marelice, gdje je u svakoj marenici (i plivali u džemu i vidljivi bili pištolj na suknji) ugrađen je iz kosti. Pa čak i ako je bio bolestan, na samu smrt svake godine borila se s tim vremenskim projektom, jer "Abraha voli". I zategnuti su jedni drugima posljednji omiljeni slatkiši "kravu" - uvijek su imali ove slatkiše. Započavali su neke izvanredno poštovanje jedno za drugo.

Candy ispod jastuka

Papa mama cijelo vrijeme stavlja slatkiše ispod jastuka. Ovo je sitna, ali za mene prilično dirljiva maženje.

Djed baka je kupila sve, krznene kapute, nakit, ogrebotina, ali ona cijeli svoj život plače, neću izmisliti dijagnozu, ali jako sumnjam da svi djedovi u ovim uvjetima ne mažu, već podrška u depresivnoj stanje.

Meke košulje

Na vikendu je otac pripremio kasni doručak / ručak za cijelu obitelj. Mama mu je šivala majice flanela. Nisu se prodavali u trgovinama, a on je volio meko.

Balo3

Hranite se rukama

Moj otac sa majkom ima čudan jutarnji ritual. Jede za doručak svaki dan sa sendvičem za ulje i sir, pijući čaj. Dakle, nijedan grize od svog sendviča. Samo se odnosite jedni s drugima rukama - donesite u usta tako da se drugi bit isključili. I uvijek se smiješite u isto vrijeme.

Kad sam bio mali, sjeli su doručak, samo me hrani. Sjedio sam i pio čaj i gledao, kako se hraniti jednicima sendvičima. Što se dogodilo na ulici, u školi, u trgovinama, ove slike svakog jutra ukazao sam u meni neku vrstu sigurnosti.

Kao u filmovima

Moj otac je volio voziti mamu u restoran. Slučaj je bio sedamdesetih godina. Mama svaki put kad je posjetio frizer. Plavuša. Čak se pretvarao da je neugodna. Uzeli su u restoran i mene. Mama je odabrala bijelo vino i ribu. Otac je čak frustrirao da njegova majka nije bila zabavna. Ali ona je uvijek bila malo tužna i upozorenja. Hichkokov plavuša. Otac - naravno, brineta.

Pokloni Volkhvov

U teškom trenutku života, tata i mama su bili podijeljeni, ali su ga napisali jednakim nježnim slovima, s dobrim pjesmama, pa čak i u paklu, tata je uspio pronaći male poklone i prebacio ih u mamu (i nas).

I jednom sam našao gomilu lijepljenih listova albuma i Watmana s lošim i dobrim rukopisom, crteži crtanim filmovima ... to su bili oni koji su uradili međusobno novine.

Jednom su imali priču za novu godinu u duhu O'Henry-a. Nije bilo novca, dva učenika, ništa. Prodao sam nešto vrijedno u Lombardu i dao jedni drugima prekrasnu ručku i ne sjećam se koja druga stvar, igračka ili šta? Nešto je vrlo jeftino, ali slatko.

Kod kuće, papa je pokušao da on preuzme. Mama je mrzela i nije znala željezne pantalone. Tata je gladio sve, čak i mamu. Pa, neću govoriti o domaćim zadaću, to nije pelem, već životna stopa. Čak je i kod vikenda tata doručak - omlet ili krompir ukusan.

Ali gospoda mama je oprostio svoju ženu u seljaku - nije ustala rano, prije djede, nosio je vodu ujutro, pitao je hranu životinja, ptice, što je najteže učiniti sve.

Balo4.

Bagel

Djed je donio granulu svakog jutra najsvjesnije bagele iz novootvorene pekare. Radio je u pansionu do domar, ustao rano, radio, i upravo je završio otkriće, odveo je kući, kruh. A baka je nužno rogal.

Bombon

U najtežem vremenu za našu porodicu, kraj 80-ih-početka 90-ih (još uvijek živimo u Rusiji), tata je pokušao barem ponekad da dobiju bombone za nas. Za sve nas, ali: Moja majka je pokušala dobiti lične "odrasle osobe" slatkiše, malo pijanog trešnje, čak i malo, tako da ne distribuira sve to djeci, ali, pa tako Govoriti, s jasnom savješću je pojela sam sama. Kako sada razumijem, bilo je važno za nju, u to je vrijeme bilo.

A i tata je napisao majke pjesme. Dobre pjesme, evidentiraju se u bilježnici.

I djeda na majčinoj liniji, kad se povukao (bio je vojni mornar) napravio sav "teški" posao na kući: Vijal, sapuni i kupka, pripremljeni isključivo. Pripremio se, usput, genije, u nijednom restoranu, u nema porodicu, nisam pokušao ništa, barem malo prilazim mom djedu. Istina, ovo nije "maženje", smatrao ga je prirodnim dijelom njegove kućne poslove. Ali uvijek je pokušao kuhati nešto posebno ukusno za baku ono što joj se svidjela.

Kafa u krevetu

Moj otac nije bio nekakav dobar muž, ali tri stvari za mamu su se neprestano uradile.

Svakog dana, prije posla ustao sam prije svega da skuham kafu (stvarno ili ono što sam dobio) i ponesite šalicu stolice u blizini položenog kauča, gdje su spavali sa mojom majkom. Tek nakon toga pobijedio sam. Popila je kafu i pripremila sav doručak, sakupljanu djecu i također je pala na posao.

Za noć je potrebno izračunati samu kosu, polako i ljupko, iako mamasa kosa nije bila poput sirena, obične tanke plavuše kose. Uvek je preskočila ramena.

Uvek izbrisao čarape i gaćice. Nisam to objasnio ni na koji način, ali bilo je tačno: majka ne dira prljavu prljavu donje rublje.

Balo5.

Ručke Beregova bake

Djed nije dopustio baku da pere posuđe - uvijek, svaki dan sapunjujem ovu posuđe tokom svog života.

Iznenađenja

Papa je zadovoljio neke "iznenađenja": zatim parfem u kutiji, zatim grančice Mimoze ili Lila, onda je pisani novi (uvijek ih je prije) nosila. I nužno s nekim procvatom, improviziran u pokretu.

A za praznike i rođendane - upravo je potpisao samog razglednice i čijalno imenovana. "Land" nas sa mojim bratom, tako da hork vičaju "pa-zdra-vlya-em!" I - pristup tijelu - za niz poljubaca.

Ponosno je predstavljala mamu, vešticu! Nisam se trudio na zagrljajima i poljupcima - s nama se uvijek kašilo jebeno.